Jinejer Ing Wedhatama Mrih Tan Kemba Kembenganing Pambudi / Pendidikan Nilai Gaya Jawa 4 Sesawi Net - Jika tidak memahami rasa sejati (batin) niscaya kosong tiada berguna
mrih tan kemba kembenganing pambudi. 02 jinejer ing weddhatama, mrih tan kemba kembenganing pambudi,mangka nadyan tuwa pikun, yen. jinejer neng wedhatama mrih tan kemba kembenganing pambudi. mrih tan kemba kembenganing pambudi. jinejer neng wedatama mrih tan kemba kembenganing pambudi mangka nadyan tuwa pikun yen tan mikani rasa, yekti sepi asepa lir sepah, samun, samangsane pasamuan gonyak ganyuk nglilingsemi.
Disajikan dalam serat wedhatama, agar jangan miskin pengetahuan walaupun sudah tua pikun jika tidak memahami rasa sejati (batin).
mrih tan kemba kembenganing pambudi. jinejer neng wedatama mrih tan kemba kembenganing pambudi mangka nadyan tuwa pikun yen tan mikani rasa, yekti sepi asepa lir sepah, samun, samangsane pasamuan gonyak ganyuk nglilingsemi. Nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling, lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu sinamun ing. mrih tan kemba kembenganing pambudi. Disajikan dalam serat wedhatama, agar jangan miskin pengetahuan. 03 nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling,lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu, sinamun. Kajejer ing serat wedhatama, supaya ora males golek ngelmu. Yekti sepi sepa lir sepah asamun. 8a, 11i, 8u, 7a, 12u, 8a, 8i. jinejer ing wedhatama (tersaji dalam serat wedhatama) mrih tan kemba kembenganing pambudi (agar jangan miskin budi pekerti) mangka nadyan tuwa pikun (padahal meskipun tua dan pikun) yen tan mikani rasa (bila tak memahami rasa) yekti sepi sepa lir sepah asamun Jika tidak memahami rasa sejati (batin) niscaya kosong tiada berguna 03 nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling,lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu, sinamun. jinejer neng wedhatama mrih tan kemba kembenganing pambudi mangka nadyan tuwa pikun yen tan mikani rasa yekti sepi asepa lir sepah samun samangsane pasamuan gonyak ganyuk nglelingsemi.
mrih tan kemba kembenganing pambudi. Nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling, lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu sinamun ing. jinejer ing wedhatama (tersaji dalam serat wedhatama) mrih tan kemba kembenganing pambudi (supaya jangan miskin budi pekerti) mangka nadyan tuwa pikun (padahal meskipun tua dan pikun) yen tan mikani rasa (bila tak memahami rasa) yekti sepi sepa lir sepah asamun Disajikan dalam serat wedatama, agar jangan miskin pengetahuan walaupun tua pikun jika tidak memahami rasa niscaya sepi tanpa guna bagai ampas, percuma, pada. mrih tan kemba kembenganing pambudi.
Yen tan mikani rasa, yekti sepi asepa lir sepah samun, samangsane pasamuan, gonyak ganyuk nglilingsemi.
Tembang macapat ing ndhuwur tuladhane tembang… a. jinejer ing wedhatama (tersaji dalam serat wedhatama) mrih tan kemba kembenganing pambudi (supaya jangan miskin budi pekerti) mangka nadyan tuwa pikun (padahal meskipun tua dan pikun) yen tan mikani rasa (bila tak memahami rasa) yekti sepi sepa lir sepah asamun jinejer neng wedhatama mrih tan kemba kembenganing pambudi Disajikan dalam serat wedhatama, agar jangan miskin pengetahuan walaupun sudah tua pikun jika tidak memahami rasa sejati (batin). Sinuba sinukarta, mrih ketarta pakartining ngelmu luhung. Temu akrab para romo, bruder sepuh di sangkal putung klaten (1) sosialisasi budaya kehidupan pada para romo, bruder sepuh (2) Kesenian tembang adalah salah satu kebudayaan bidang sastra. 03 nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling,lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu, sinamun. Jika tidak memahami rasa sejati (batin) niscaya kosong tiada berguna mrih kretarta pakartining ngelmu luhung kang tumrap neng tanah jawa agama ageming aji. Disajikan dalam serat wedhatama, agar jangan miskin pengetahuan. mrih tan kemba kembenganing pambudi. jinêjêr nèng wedhatama | mrih tan kêmba kêmbênganing pambudi | mangka nadyan tuwa pikun | yèn tan mikani rasa | yêkti sêpi asêpa lir sêpah samun.
106 sastri basa jawa/kelas 11 guru wilangan lan guru lagune : Yekti sepi sepa lir sepah asamun. Yen tan mikani rasa, yekti sepi asepa lir sepah, samun, samangsane pasamuan. mrih tan kemba kembenganing pambudi. Kesenian tembang adalah salah satu kebudayaan bidang sastra.
Wose tembang macapat kang ana ing serat wedhatama iku ngandharake bilih manungsa urip ing ngalam donya iki ora bisa uwal saka gusti kang maha kawasa, kang wis maringake kanugrahan awujud rasa pangrasa minangka sawijining bab kang bisa mbedakake manungsa karo titah liyane.
Nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling, lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu sinamun ing. Disajikan dalam serat wedhatama agar jangan miskin pengetahuan walaupun sudah tua pikun jika tidak memahami rasa sejati (batin) niscaya kosong tiada. Pupuh pangkur merupakan sebuah tembang bagian dari serat wedhatama yang tulis oleh kgpaa mangkunegara iv kesultanan yogyakarta. Disajikan dalam serat wedatama, agar jangan miskin pengetahuan walaupun tua pikun jika tidak memahami rasa niscaya sepi tanpa guna bagai ampas, percuma, pada. 03 nggugu karsane priyangga, nora nganggo peparah lamun angling,lumuh ingaran balilu, uger guru aleman, nanging janma ingkang wus waspadeng semu, sinamun. mrih tan kemba kembenganing pambudi. Disajikan dalam serat wedhatama, agar jangan miskin pengetahuan walaupun sudah tua pikun jika tidak memahami rasa sejati (batin). jinejer neng wedhatama mrih tan kemba kembenganing pambudi mangka nadyan tuwa pikun yen tan mikani rasa, yekti sepi asepa lir sepah, samun, samangsane pasamuan gonyak ganyuk nglilingsemi. Serat wedhatama karya kgpaa mangkunegara iv tulisan oleh: 02 jinejer ing weddhatama, mrih tan kemba kembenganing pambudi,mangka nadyan tuwa pikun, yen. Wose tembang macapat kang ana ing serat wedhatama iku ngandharake bilih manungsa urip ing ngalam donya iki ora bisa uwal saka gusti kang maha kawasa, kang wis maringake kanugrahan awujud rasa pangrasa minangka sawijining bab kang bisa mbedakake manungsa karo titah liyane. mrih kretarta pakartining ngelmu luhung kang tumrap neng tanah jawa agama ageming aji. Temu akrab para romo, bruder sepuh di sangkal putung klaten (1) sosialisasi budaya kehidupan pada para romo, bruder sepuh (2)
Jinejer Ing Wedhatama Mrih Tan Kemba Kembenganing Pambudi / Pendidikan Nilai Gaya Jawa 4 Sesawi Net - Jika tidak memahami rasa sejati (batin) niscaya kosong tiada berguna. Kajejer ing serat wedhatama, supaya ora males golek ngelmu. jinejer ing wedhatama (tersaji dalam serat wedhatama) mrih tan kemba kembenganing pambudi (supaya jangan miskin budi pekerti) mangka nadyan tuwa pikun (padahal meskipun tua dan pikun) yen tan mikani rasa (bila tak memahami rasa) yekti sepi sepa lir sepah asamun jinejer neng wedhatama mrih tan kemba kembenganing pambudi mangka nadyan tuwa pikun yen tan mikani rasa, yekti sepi asepa lir sepah, samun, samangsane pasamuan gonyak ganyuk nglilingsemi. Disajikan dalam serat wedhatama, agar jangan miskin pengetahuan, walaupun sudah tua pikun, jika tidak memahami rasa sejati (batin), niscaya kosong tiada. Serat wédhatama iku karya susastra jawa gagrag anyar kang ngamot filsafat jawa mligi bab kawruh manunggaling kawula gusti.
Posting Komentar untuk "Jinejer Ing Wedhatama Mrih Tan Kemba Kembenganing Pambudi / Pendidikan Nilai Gaya Jawa 4 Sesawi Net - Jika tidak memahami rasa sejati (batin) niscaya kosong tiada berguna"